שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

גם לכם מותר לחיות בנוחיות רבה יותר בבית

גם אם נראה לנו שהזמן מקשה על גופנו ככל שהוא מתקדם, הרי שהוא עושה את שלו לטובה ככל שיש יותר המצאות ופיתוחים שמקלים על חיינו יותר. זה קורה לא רק עם המצאת מכשירי חשמל למטבח ומכונת הכביסה אלא גם בפיתוחים קטנים שמקילים על שגרת היום יום בכל פעולה. כשכל מה שיכולנו לעשות תמיד למען עצמנו הופך קשה יותר כאשר מגיעים לגיל השלישי ודורש מאמץ מיוחד שעלול גם לסכן אותנו, אנחנו כבר זקוקים לעזרה ואין פסול בכך. אפשר לחיות בנוחיות רבה יותר גם בבית ולא חייבים לוותר על כך. בימינו יש מנעד רחב של עזרים לגיל השלישי שנועדו להקל על פעילות יומית והם נגישים לכולם הודות לחנות האונליין שמביאה לכם את מיטב המותגים בעולם בתחום זה. גם אם אתם יודעים בדיוק איזה עזר נחוץ לכם ספציפית, מומלץ לבדוק קטגוריות שונות ולגלות פיתוחים שונים שלא ידעתם עליהם ויעזרו לכם בפעילויות שונות.

מה אפשר למצוא בתחום עזרים לגיל השלישי?

כשאתם מחפשים עזרי נוחות תוכלו למצוא מעזרים לאכילה ולבישול ועד ביצוע פעולות פשוטות כמו קימה וישיבה, הליכה ולבישת בגדים, נעילת נעליים ועוד. המשותף לכולם הוא המחשבה הרבה על המאמץ והקשיים שנובעים ממוגבלות הגוף כדי לעקוף אותה ולספק את הפתרון המעוצב והנוח ביותר כדי שנמשיך להיות עצמאיים גם בגיל השלישי וגם כשאנחנו חיים לבד. העזרים הבסיסיים שכל אחד זקוק להם מתחילים בשינה נוחה, בישיבה בטוחה ובהליכה יציבה ללא מעידות. זה הזמן לחשוב על מיטה נוחה שמתאימה גם לבעלי מוגבלויות ונכויות פיזיות או אנשים שאינם יכולים לקום הרבה מהמיטה, עזרים שמונעים נפילה מהמיטה ומקלים על הקימה והשכיבה וגם פתרונות ספיגה שונים לשמירה על היגיינה גם לבני הגיל השלישי במצב סיעודי.

הקלה על פעולות שגרה

עזרים לגיל השלישי אפשר למצוא גם למי שזקוק לבטיחות רבה יותר בשירותים ובמקלחת, על ידי התקנת מושב הגבהה לאסלה, מעקות ומסגרת קימה לשירותים, ידיות אחיזה למקלחת ואפילו כיסאות למקלחת שעוזרים לכם להתקלח ביציבות ובבטחה. כיסאות אלה מוצאים במגוון גדול שמתאים לכל מי שצריך כיסא יציב שאפשר לגביה אותו, עם או בלי משענות, לישיבה נוחה במקלחת. נוסף על כך, הגבהה למושב האסלה מסייעת להתיישב בביטחון ומבלי ליפול, במיוחד לכל מי שסובל מבעיות מפרקים ומתקשה לייצב את עצמו על האסלה. המושב קל להתקנה ולניקוי וכך הופך החדר לחדר נוחיות באמת.

עזרי ניידות והליכה

אחת מבעיות הבטיחות הקריטיות של בני הגיל השלישי היא הליכה ויציבה. משום כך, רבים מהם מוצאים את עצמם מרותקים לבית ואינם מעזים להתנייד גם בתוכו לגם מוחצה לו. הפחד מנפילות ומהפגיעה הקשה בגלל שברים בגיל כזה מונע מהם את השגרה הפעילה שהיו רגילים לה ולכך נועדו עזרי ניידות שנעים מהקל לכבד. למי שזקוק לעזרה קלה בלבד יש מגוון של מקלות הליכה בטיחותיים עם בסיס נוח ורחב ומונע החלקה שיכול לסייע בתמיכה קלה. למי שזקוק ליותר עזרה בניידות מוצעים רולטורים והליכונים בבית, רובם עם גלגלים וחלק ללא, תלוי במטר. בקטגוריות אלה של עזרים לגיל השלישי תמצאו הרבה מאוד רעיונות לשיפור החיים לכל בעל מוגבלות שהיא, לשביעות רצונכם.

 

 



aaa