שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הנוחות של בית היא גם בטיחות

אי אפשר להתפשר על נוחות בבית ובתים מעוצבים שאינם מתחשבים בכך בסופו של דבר נזקקים להשלמות כמו תוספות בטיחות למיניהן. זה נכון לבתים שבהם גדלים ילדים כמו גם לבתים שבהם יש מבוגרים שנזקקים לאביזרי בטיחות שונים כדי להקל עליהם בפעולות היום יום. במקרים רבים אין מדובר רק בעזרים שנועדו להקלה אלא ליותר מכך. יש עזרים כמו ידיות ומשענות שמותקנות במקומות שונים בבית שבלעדיהן פשוט אי אפשר לקום, להתיישב, להתהלך בבטחה וביציבות ולבצע פעולות חיוניות כמו רחצה, שינה וכל מה שצריך לעשות בשגרה. יש אמצעי בטיחות רבים שאפשר למצוא בבתים שהופכים אותם לכאלה, והם נעים מעזר חיוני כמו ידיות אחיזה לאמבטיה ועד מרבדים נגד החלקה או מעקות, חבלים מיוחדים או אפילו מוטות שמותקנים ליד ריהוט שממנו צריך לקום ללא קושי. החשיבות של עזרים כאלה עצומה ואסור לוותר עליהם רק משום שקשה להתרגל למחשבה שכבר אי אפשר להתנהל כהרגלכם בביתכם.

עזרי נוחות לחדר הרחצה

בין כל העזרים החשובים ביותר שאפשר למנות אפשר למצוא את העזרים שמיועדים לחדר הרחצה. כחדר רטוב רוב הזמן, הסכנות בו רבות וכוללות סכנת החלקה. רבים מדי האנשים שמצאו את עצמם מחליקים בגלל חוסר זהירות או בגלל היעדר מחשבה על כך. זה יכול לקרות בכל גיל, אגב. זה לא מחייב רק את הגיל השלישי לחשוב על התנהלות בטוחה וזהירה יותר. אנחנו יכולים לראות ילדים שלא יודעים שהם יכולים להחליק ולהתנגש באמבטיה או בקירות, נשים בהריון שהיציבות שלהן מתערערת בגלל השינוי במרכז הכובד שלהן, אנשים לאחר תאונה או מחלה שאינם יכולים לעמוד או להתיישב בביטחה. על כל אלה חשבו כבר מזמן כאשר עיצבו והמציאו ידיות אחיזה לאמבטיה שמתאימות גם למקלחת ולכל מבנה של חדר רחצה שהוא. זה אינו מייתר את הצורך בפריסת מרבד נגד החלקה שהוא עמיד ואמין דיו כדי לעמוד במשימה, משום שיש לידיות אחיזה תפקידים נוספים מלבד זאת.

כיצד לבחור ידיות אחיזה לאמבטיה?

רחצה בגיל מבוגר כאשר אתם זקוקים לעזרה יכולה להיות בטוחה יותר כאשר אתם יושבים. זה אומר שינוי בהרגלי חיים, אמנם, אבל זה הרבה יותר נכון וחיוני לבטיחותכם. באמבטיה יכולים להציב כיסא בדיוק כמו במקלחת, או להניח קרש מושב מיוחד שמתאים לישיבה בטוחה ויציבה. הכניסה לאמבטיה מצריכה הישענות על קירות כדי לא לאבד את שיווי המשקל, ואם על הקירות לא מותקנות ידיות אז יש נטייה להיאחז בדפנות האמבטיה לשם כך. זה מסוכן מדי משום שהרכינה מטה עלולה לגרום לאובדן שיווי משקל ולהחלקה. יש לבחור ידיות אחיזה לאמבטיה על פי המבנה שלה כדי לקבוע היכן יש להתקין אותה. יש ידיות שאפשר להצמיד לקירות ויש כאלה שיש להתקין אותן באמצעות מקדח.

סוגי הידיות שעומדות לרשותכם

בכל חדר הרחצה והשירותים יש כמה נקודות שבהן אפשר להתקין ידיות אחיזה. אפשר להתקין ידיות אחיזה ליד האסלה שעוזרות להתיישבות וקימה והן מותקנות בהתאם למבנה ולקירות שיש ליד האסלה. חשוב מאוד להתאים את הידיות גם לגובה הדיירים וליכולתם להיעזר בהן, משום שאם יותקנו גבוה מדי לא תהיה בהן תועלת רבה. הידיות מיוצרות ממתכות איכותיות שאינן מחלידות, כמו כרום, ומגיעות בכמה גדלים כדי להתאים לכל אחד. אפשר למצוא דגמים שמתאימים להתקנה אנכית או אופקית, הכל בהתאם למבנה חדר הרחצה והדרך שבה נוח להשתמש בהן למטרות הדיירים. זוהי תוספת מבורכת שיכולה להיות ההבדל שבין פציעה קשה לבין בריאות תקינה ותפקוד תקין.

 



aaa