שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

להתגבר על הבושה למען איכות חיים

איכות חיים אמיתית היא לחיות למרות המגבלות והבעיות הרפואיות ולהצליח לשמור על כבודכם למרות הנסיבות. בתחום זה של רווחת הפרט לא מדברים על כך הרבה, אבל יותר ויותר מבוגרים מתחילים להבין שמה שהיה נכון בעבר אינו נכון היום בכל מה שקשור לבגידת הגוף. התארכות תוחלת החיים מביאה לכך שיש יותר מבוגרים פעילים שרוצים ליהנות מהחיים וללא הגבלות, אבל תחלואי הגוף או היחלשות מנגנונים שונים גורמים לכך שהם חייבים לשנות את שגרת יומם כדי להתאים את עצמם. כשמדברים על מצבים סיעודיים או מצבים שהגיל כופה עלינו מדברים בדרך כלל על בעיות היגיינה שמונעות מאתנו הופעה מכובדת ללא תאונות. כשמגיעים לגיל כזה בדרך כלל זה כרוך בהפחתת הפעילות בגלל מבוכה ואי נעימות שנגרמות בשל הזדקקות לחדר השירותים בתדירות גבוהה, או בגלל אי שליטה בסוגרים. בעבר זה הגביל, היום פחות. זה קורה הודות לאמצעים שונים שמאפשרים התרוקנות לאל תקלות, מקטטרים ועד חיתולים למבוגרים. בכל המקרים האלה הפתרון חבוי מהעין ומאפשר שגרה רגילה.

המחסום הנפשי חייב להישבר

אנחנו רגילים לחשוב על חיתולים לילדים בלבד, ועל אמצעי ספיגה בכלל לנשים בגיל הפוריות. אנחנו לא רגילים בדרך כלל לחשוב על אמצעי ספיגה עד שאנחנו נזכרים שגם חולים סיעודיים וקשישים עלולים להגיע למצב שבו אינם יכולים לדאוג לעצמם. בגלל ההקשר הזה אנחנו נמנעים מלראות באמצעי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים את היתרונות שלהם בשמירה על המציאות הפעילה של רבים שנזקקים לכך. למרבה הצער, זה קורה יותר ויותר בשנים האחרונות כאשר אנשים צעירים נזקקים לאמצעי ספיגה בגלל פציעות, תאונות דרכים או מחלות שתוקפות בגיל מוקדם מהצפוי. כך שהמחסום הנפשי של שימוש בעזרים כמו חיתולים למבוגרים או סדיניות חד פעמיות הוא קריטי כדי לשמור על רווחת הפרט ושגרת חיים פעילה וללא אי נעימויות. ברגע שמבינים שזה אפשרי, שהאמצעים החדישים שמיועדים לספיגה מתוכננים כך שיתמכו בפעילות בכל גיל ולא רק בגיל השלישי, אפשר למצוא את האמצעי הנוח ביותר כדי לאפשר לכם חיי שגרה נוחים ללא תאונות אינטימיות.

אמצעי ספיגה מותאמים לנשים וגברים בגיל הפעילות האינטנסיבית

בדיוק כפי שנשים מכירות אמצעי ספיגה לימי המחזור, כך גם יש אמצעי ספיגה שמתאימים לשנים שבהן מתחילות להופיע תקלות של בריחת שתן ולמעלה מכך. אמצעי העזר השונים נעים מפדים ותחבושות ספיגה למקרים קלים של בריחת שתן ועד מתן תחשוה בטוחה ונקייה יותר לשעות הלילה והשהות בבית באמצעות חיתולים למבוגרים. זה שומר על התחושה הנקייה והיבשה לכל אורך השימוש משום שחומרי הספיגה שיש בהם הם מתקדמים ומותאמים לשעות רבות של פעילות. כך, הג'ל הלוכד אינו גורם לבריחת נוזלים והריחות אינם דולפים החוצה ומאפשרים שימוש בהם גם בעבודה, בבילויים, בפעילות פנאי וספורט. זוהי הדרך הטובה ביותר למחוק את פגעי הגיל ולהוכיח לעצמך שאת ממשיכה בשגרת חייך גם כאשר את זקוקה לתגבור. את לא סובלת מהבעיה אלא פשוט מתאימה את עצמך ואת שגרת חייך ללא כל מחסום נפשי או מנטלי כנגד חיתול או פד ספיגה. בדיוק כפי שזה נכון לנשים זה נכון גם לגברים, וזה משחרר אותם מאי הנעימות של כתמים שאחרים שמים לב אליהם מיד

הגיל השלישי שומר על כבודו

הגיל שבו מצבים סיעודיים הם הכי קריטיים הוא הגיל השלישי, ורבים מדי המקרים שבהם גם מי שאינו מוגדר כסיעודי נזקק לאמצעי ספיגה. בריחת שתן או אי שליטה בסוגרים במידה משתנה מאפיינת מאוד את הגיל הזה, ומי שנחשב לפעיל עדיין לא רוצה להיות מוגבל לשהות בבית בלבד. חיתולים למבוגרים מתאימים גם להם והמבנה שלהם מאפשר תנועה קלה ונוחה, מגע נעים על העור ומבנה שמותאם לכל מבנה גוף. החיתולים ניתנים להחלפה במהירות ואפשר להשתמש בהם בביטחון מבלי לחשוש מגירויים והתפתחות אלרגיה או רגישות. החומרים האיכותיים מתאימים לשמירה על עור יבש ולא מגורה וסופג אופטימלית את הנוזלים מבלי לדלוף. חשוב מאוד לומר שהם גם אינם ניתנים להבחנה מבעד לבגדים ולכן גם לא מורגשים לעין למי שחושש מכך. הסוד שלכם לשמירה על פעילות שגרתית כרגיל הוא שלכם בלבד בכל שעה של היום. החיתולים מתאימים לשימוש גם בלילה כדי להוסיף ביטחון ולשמור על שנת לילה רגועה ללא הפרעות.

aaa