שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

החיים נמשכים כרגיל בכל גיל

נשים רבות מופתעות לגלות שעם הגיל מגיעות תופעות שלא נהוג לדבר עליהן מרוב מבוכה ויש למצוא להן פתרונות נוחים כדי לא לשנות את הרגלי החיים. בריחת שתן היא תופעה שמתחילה הרבה לפני גיל המעבר וזה קשור לבעיות שונות שיש לבדוק עם רופא שאינן נובעות ממצבים שונים, אולם יש לה לפחות פתרון אסתטי מספק ונוח ליום יום. כאשר את מתחילה להרגיש את חוסר השליטה בדרכי השתן ואפילו אימון שרירים פנימי אינו מקל על כך בהרבה, זה הזמן לשקול שימוש באמצעים חיצוניים כמו תחבושות לבריחת שתן. האמצעי הזה מתאים לכל אחת ולכל מבנה גוף ויכול לשחרר אותך בקלות מכל תקרית אסתטית שעלולה לקרות לך רחוק מהבית ולמנוע ממך את הנוחות וההיגיינה שהתרגלת אליה. תחבושות כאלה נוחות לשימוש והן הופכות להיות החברות הטובות ביותר גם בבית וגם מחוצה לו, וכל מה שנורת הוא למצוא את הדגם שמתאים לצרכייך.

ספיגה נוחה ומונעת ריחות

כשמדברים על בריחת שתן ועל קושי בשליטה בכך מדברים על בעיה שקיימת גם אצל גברים וגם אצל נשים, אבל נשים מודעות לכך יותר, מטבע הדברים. בריחת שתן אצל גברים יכולה למצוא פתרונות נוספים כמו תחתונים סופגים ומוצרי ספיגה דומים אחרים גם לבית ולמיטה, והם יעשו את העבודה המצוינת שלהם גם כשלא נוח לדבר על כך. לא נוח גם להתחיל להתרגל לעזרים אלה לאחר שהתרגלתם לחיות בצורה עצמאית ומבלי להיתקל במבוכה כזאת, אולם מתרגלים לכך מהר במיוחד כשרואים כמה זה עוזר לביטחון העצמי שלכם כשאתם רוצים לנהל שגרת פעילות מלאה.

נוחות וספיגה גם בבית

תחבושות לבריחת שתן הן אמצעי נוח לשימוש בעיקר מחוץ לבית אבל גם בבית אפשר כמובן להשתמש בהן כדי להמשיך לחיות כרגיל ומבלי להחליף בגדים כמה פעמים ביום. התחבושות מתאימות גם לרמות שונות של מוגבלות גופנית, למי שאינה יכולה לקום מהר וללכת לשירותים גם בזמן שהותה בבית וגם בגיל השלישי. לכן, אפשר להשתמש בהן על מנת להגביר את הביטחון גם כשקורית תקלה כזאת ולא מצליחים להגיע בזמן. במצבים סיעודיים מלאים אפשר להשתמש כמובן בתחתונים סופגים מלאים או בחיתולים, אולם לנשים שמסוגלות עדיין לטפל בעצמן הפתרון של תחבושות הוא מצוין כדי לטפל בכך. אף אחד אחר חוץ ממך לא יידע וגם לא חייב להרגיש בכך וזה מתאים לכל גיל ולכל מצב.

חומרים איכותיים ששומרים עלייך

בגלל אופי השימוש בתחבושות, הן מתוכננות כך שתוכלי להשתמש בהן לאורך שעות רבות מבלי שזה יגרום לך גירוי או אי נעימות בגלל ריחות לא נעימים. החומרים האיכותיים שיש בהם סופגים כל רטיבות באופן מלא ומונעים דליפת ריחות לא נעימים. מלבד שכבת הספיגה, השכבה החיצונית עשויה מחומרים נעימים לגוף ששומרים על צורתם ואינם גורמים לגירוי העור. התחבושות נוחות לשימוש ומותאמות לאנטומיה הנשית כך שיהיו מונחות בצורה מושלמת לספיגה מלאה מבלי לזוז ומבלי שירגישו בהן מבחוץ, מבעד לבגדים. כך שאם התופעה קורית אצלך מוקדם מהגיל כשאת עדיין בשיא הפעילות שלך, עובדת ומתפקדת כרגיל, זה ההבדל הקטן שבין להמשיך להיות עצמאית לבין להסתגר במקומות צמודים לשירותים ולרוץ אליהם בבהלה.

 

 

aaa