שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

שגרה פעילה מחייבת פתרון יעיל כמו תחתונים סופגים

השגרה הפעילה של רבים יכולה להיראות אחרת ברגע שמתחילה בעיה כמו בריחת שתן בכל גיל, גם אצל גברים וגם אצל נשים. החיים אינם נפסקים בגיל העמידה ובוודאי שלא בגיל המעבר. את הבעיות הבריאותיות הרגילות המתלוות לגיל כזה אפשר לפתור באמצעות עזרים שמתאימים לכולם ויכולים לשחרר אותם מהתלות בשירותים בבית בלבד. תחתונים סופגים הם אחד האמצעים המעולים שיכולים לשמש כל אחד בכל שעות היממה, או אפילו רק בשעות היום שבהן רוצים לצאת מהבית לעבודה, לטיולים ולבילויים. כבר אין צורך להישאר מרותקים לשירותים וכל מבוכה קלה כחמורה יכולות להימנע מראש באמצעות פתרונות הספיגה המעולים שקיימים היום במבחר גדול. הבשורה הזאת מקילה על רבים לצאת מהבית ולהמשיך לנהל את השגרה שלהם מבלי לחשוש מהתוצאות וזה בדיוק מה שמעצבי התחתונים הסופגים חשבו עליו.

מידות שונות, לכל צורך

המידות השונות של תחתונים סופגים מאפשרים לכל גבר ואישה למצוא לעצמם את המבנה הנכון להם גם לפי רמת הספיגה הנדרשת להם. התכנון של תחתונים סופגים אלה נעשה לפי חומרת הבעיה ולכן מי שסובל מבריחת שתן קלה עד בינונית יכול להתאים לעצמו תחתונים שיתאימו לו מבלי שירגיש עטוף מדי. לעומתם, מי שסובל מבריחת שתן כבדה יותר ירגיש מוגן היטב לאורך כל שעות השימוש במוצר. אורח החיים שלכם אינו חייב להשתנות בצורה דרסטית ואפשר בהחלט להתאים לעצמכם את מוצר הספיגה מתאים, או אפילו לשלב ביניהם להרגשה נוחה ובטוחה גם בשעות הלילה וגם בשעות הפעילות של היום. אם אתם רוצים להיעדר מהבית לכמה שעות בלבד או למשך כל היום תוכלו להתאים לעצמכם תחתונים שיספגו את כל הכמות בלי תאונות מחוץ לבית.

מבנה נוח, חומרים איכותיים

מבנה התחתונים הסופגים תוכנן כך שכל אחד יוכל להרגיש בהם נוח וללא הגבלת התנועה. הם אינם מקשים על התנועה החופשית ובאותה עת הם מספקים הגנה מלאה גם הודות לאיכות החומרים החזקים והטבעיים שנעים להרגיש בהם. התחתונים רכים והחומרים מאפשרים לעור לנשום מבלי לגרום לגירויים כלשהם או לתחושה לא נוחה על העור. זה חשוב במיוחד לנוכח התפקיד שלהם, משום שהחומרים היעילים והפעילים שבהם לוכדים נוזלים מבלי לגרום לתחושת רטיבות על העור. כך גם אין שום סימן חיצוני לכך ולכן האסתטיקה וההיגיינה מושלמות. אם תהיתם האם זה ייראה מבחוץ או שיפריע לכם לחוש טבעי כמו ללבוש תחתונים רגילים, האלסטיות שלהם תענה על כך בצורה משביעת רצון. הם נעים עם הגוף ויש להם גזרה גבוהה שאינו יוצרת גבשושיות שנראות מבעד לבגדים.

היגיינה מלאה גם בלילה

פתרון התחתונים הסופגים גם לילה משחרר אנשים מהצורך להחליף סדיניות ומעניק לכם יותר ביטחון של לכידת נוזלים מלאה מבלי ליצור ריחות לא נעימים. נטרול הריחות על ידי החומרים היעילים בתחתונים הוא זה שמאפשר לכם להרגיש נוח לכל היממה ולשלב בין המוצרים. יש מוצרים לשימוש יום למי שזקוק לכך ולספיגה כבדה יותר בלילה למי שאינו רוצה להרגיש מבוכה בגלל תקלות. הנוחות של השימוש בהם מלאה הודות לכך שאין צורך אפילו לפשוט אותם אלא לשחרר את צידי התחתונים ולהסיר אותם במלואם, לרווחתכם.

 

 

aaa