שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

טיפול בהתקרחות שיכול לשנות את חייכם

הטיסות למדינות כמו טורקיה כדי למצוא פתרונות יעילים לבעיית ההתקרחות כבר אינן פופולריות כאשר היו בעבר ולכן יש חזרה לפתרונות הנוספים שאפשר למצוא נגד התופעה. התקרחות היא הבעיה שמציקה לגבים ולנשים כאחד ולכן הם מחפשים דרך יעילה לפתור אותה, מבלי לעבור טיפולים מייסרים כמו השתלות שיער. יש כמובן מי שזאת הדרך היחידה שיכולה לעזור לו, אולם במידה משתנה של התקרחות אפשר למצוא מזור גם בשיטות פשוטות יותר של שימוש בתכשירי טיפול נגד התקרחות כמו מינוקסי. זהו תכשיר שהוכח כיעיל עד כדי כך שאסור למרוח אותו במקומות שבהם לא אמור לצמוח שיער, וזה מבטיח שיפור ניכר למי שזקוק לפתרון הזה ורוצה לעשות את זה מבלי להזדקק לטיפולים פולשניים כלשהם.

דברים שחשוב לדעת על התקרחות

ראשית, התקרחות היא תופעה נפוצה ואף טבעית מאוד משום שרוב הגברים סובלים ממנה עם הגיל, ורק מוסכמות חברתיות ואסתטיות גורמות לאנשים להרגיש לא נוח איתה. זה טבעי ומובן כי מי שיש לו שיער מלא ושופע ירצה לשמר אותו בכל דרך אפשרית. נוסף על כך, התקרחות גברים שמתחילה בגיל צעיר גורמת לאנשים להיראות מבוגרים יותר ולכן ובעי שירצו לשפר את מצב הקרקפת ולמלא אותה. מי שאינו סובל מהתקרחות ברורה כמו נסיגת קו השיער הקדמי ובצדעיים יסבול בכל מקרה מהידלדלות שיער בכל הקרקפת, מה שיגרום לרעמת השיער להידלדל באופן שווה. נוסף על כך, יש מי שסובל מנשירה מוגברת של שיער גם בגלל הגיל וגם בגלל בעיות אחרות, וזה קורה אצל גברים ונשים. אצל רוב האנשים זה בגלל גנטיקה והפעילות ההורמונלית שגם גורמות להידקקות השיער ומשום כך זה נראה דליל אפילו יותר.

טיפול בעזרת תכשירים

מלבד השתלות שיער שהפכו להיות נפוצות בגלל מחירן הזול יותר במדינות אחרות, יש מי שיכול לעבור טיפול בעזרת תרופות או תכשירים לטיפול חיצוני כמו מינוקסי. תכשיר זה מתאים לאנשים מסוימים ויש לבדוק את היעילות שלו לגביהם משום שיש רבים שאצלם התוצאות מצוינות ויש מי שאצלם זה עובד פחות. זהו תכשיר מקומי שמכיל חומר פעיל שנקרא מינוקסידיל והוא משתנה בריכוז שלו בין גברים לנשים. נשים ישתמשו בדרך כלל בתכשיר מינוקסי שיש בו ריכוז של 2% שהם מספיקים בהחלט על מנת לעודד צמיחה מחודשת. גברים ישתמשו בתכשירים שמכילים 5% לצמיחה יעילה ומחודשת של שיער. התכשירים נמרחים בתדירות של פעמיים ביום ובדרך כלל זה לוקח כמה חודשים עד שהם מתחילים לפעול את פעולתם ולספק תוצאות טובות ויעילות. התכשירו נחשב בטוח ומביא לעידוד צמיחה מוכח אצל מקרים מסוימים של התקרחות לפי מבנה השיער וההתקרחות.

מינוקסי למי שמתמיד

מינוקסי מתאים למי שזה לא גורם לו לתופעות לוואי של גירוי העור ולכן חשוב לבדוק אותו לפני כן ולוודא שהוא מתאים לכם. כמו כן, חשוב לדעת שרק מי שיכול להתחייב למריחה של פעמיים ביום ולהתמיד בכך זה יעיל. במקרים של מריחה לא נכונה גם על אזורים שאינם אמורים להצמיח שיער זה הפיך לגמרי ולכן חשוב לעבוד נכון, עם כפפות ועם כיסוי האזורים הרגישים כמו הפנים והידיים עצמן, שלא אמורות להצמיח שיער.

 

 



aaa